Usługi telefonii stacjonarnej, mobilnej i call-center dla hoteli

Usługi telefonii stacjonarnej, mobilnej i call-center dla hoteli

Wdrażamy usługi telefonii stacjonarnej, wykorzystujące nowoczesne rozwiązania cyfrowe, w tym wirtualną centralę, jak również łącza tradycyjne. W ramach naszych rozwiązań zapewniamy możliwość zachowania dotychczasowych numerów telefonicznych. Pomagamy również w przeniesieniu numerów firmowych od innych operatorów do UPC Biznes bez narażania się na długotrwałe przerwy w komunikacji. Wszelkie formalności związane z przeniesieniem numerów telefonicznych załatwiane są przez Opiekunów Klienta. W wypadku zapotrzebowania na nowe numery telefoniczne dla firmy, możemy zaoferować szeroki zakres numerów z własnej puli numeracyjnej w różnych strefach na terenie Polski.

Wdrażamy usługi telefonii stacjonarnej, wykorzystujące nowoczesne rozwiązania cyfrowe, w tym wirtualną centralę, jak również łącza tradycyjne. W ramach naszych rozwiązań zapewniamy możliwość zachowania dotychczasowych numerów telefonicznych. Pomagamy również w przeniesieniu numerów firmowych od innych operatorów do UPC Biznes bez narażania się na długotrwałe przerwy w komunikacji. Wszelkie formalności związane z przeniesieniem numerów telefonicznych załatwiane są przez Opiekunów Klienta. W wypadku zapotrzebowania na nowe numery telefoniczne dla firmy, możemy zaoferować szeroki zakres numerów z własnej puli numeracyjnej w różnych strefach na terenie Polski.

Do obsługi ruchu głosowego wykorzystujemy cyfrowe łącza ISDN PRA lub SIP-Trunk podłączone do centrali hotelu (PABX), a klientom którzy nie chcą inwestować w zakup centrali abonenckiej, proponujemy rozwiązanie oparte na wirtualnej centrali [V-PABX]. W przypadku hoteli z centralami analogowymi oferujemy analogowe linie POTS. Ponadto, dzięki wykorzystaniu wirtualnej centrali możliwe jest uruchomienie usług dodatkowych takich jak zapowiedzi głosowe zależne np. od dnia tygodnia, czy konkretnych godzin, połączenia telekonferencyjne, jak również odzyskiwanie nieodebranych połączeń.

bulb

Do obsługi ruchu głosowego wykorzystujemy cyfrowe łącza ISDN PRA lub SIP-Trunk podłączone do centrali hotelu (PABX), a klientom którzy nie chcą inwestować w zakup centrali abonenckiej, proponujemy rozwiązanie oparte na wirtualnej centrali [V-PABX]. W przypadku hoteli z centralami analogowymi oferujemy analogowe linie POTS. Ponadto, dzięki wykorzystaniu wirtualnej centrali możliwe jest uruchomienie usług dodatkowych takich jak zapowiedzi głosowe zależne np. od dnia tygodnia, czy konkretnych godzin, połączenia telekonferencyjne, jak również odzyskiwanie nieodebranych połączeń.

Dla hoteli poszukujących rozwiązań wspomagających pozyskiwanie i obsługę klientów proponujemy uruchomienie call-center / contact-center. Zarządzanie takim rozwiązaniem odbywa się poprzez jedną, centralną aplikację udostępniającą, na bieżąco, podgląd i kontrolę stanu agentów i nieodebranych połączeń na każdym etapie rozmowy. Kontrolę kosztów umożliwia czytelny system billingowy dostępny przez www posiadający możliwość dowolnego zaprojektowania raportów oraz statystyk.

W ramach naszych rozwiązań możliwa jest również wymiana aparatów telefonicznych klienta na nowoczesne aparaty IP, również w modelu abonamentowym [OPEX].

Dla hoteli poszukujących rozwiązań wspomagających pozyskiwanie i obsługę klientów proponujemy uruchomienie call-center / contact-center. Zarządzanie takim rozwiązaniem odbywa się poprzez jedną, centralną aplikację udostępniającą, na bieżąco, podgląd i kontrolę stanu agentów i nieodebranych połączeń na każdym etapie rozmowy. Kontrolę kosztów umożliwia czytelny system billingowy dostępny przez www posiadający możliwość dowolnego zaprojektowania raportów oraz statystyk.

W ramach naszych rozwiązań możliwa jest również wymiana aparatów telefonicznych klienta na nowoczesne aparaty IP, również w modelu abonamentowym [OPEX].

Umów kontakt z doradcą