Sprawdź jak wykorzystać usługi IT i multimedialne do zbudowania całotygodniowej oferty "workation"

Sprawdź jak wykorzystać usługi IT i multimedialne do zbudowania całotygodniowej oferty "workation"

Branża hotelarska najboleśniej odczuwa ekonomiczne skutki po pandemii. Według Pulsu Biznesu 52,5 proc. przedsiębiorców z branży HoReCa obawia się spadku sprzedaży. Połowa badanych prognozuje, że ich płynność finansowa się pogorszy. Pojawiają się jednak pozytywne trendy, które powinny sprzyjać poprawie sytuacji finansowej przedsiębiorców z branży takie jak:

  • Workation – wyjazdy firmy aby grupowo pracować zdalnie
  • Czy powrót do spotkań on-site w obiektach hotelowych.

Dla gości łączących pracę z wypoczynkiem, jak również dla uczestników konferencji dobre i stabilne łącze to must have. Taką usługę posiada w swojej ofercie UPC Biznes. Dostęp światłowodowy to gwarancja stabilności i bezawaryjności połączenia dla gości hotelowych. W powiązaniu z usługą Biznes Wi-Fi Internet dostępny będzie także w każdym miejscu w hotelu.
Usługa Biznes Wi-Fi to również jedno z rozwiązań wspierających wyjście gościa z pokoju hotelowego i zachęcenie go do skorzystania z usług dostępnych na terenie obiektu. Świetnie sprawdzi się w połączeniu z wydzieloną strefą do pracy, gdzie goście hotelowi mieliby możliwość indywidualnej bądź grupowej pracy dzięki dokładnie rozplanowanej sieci Wi-Fi, którą tworzą punkty dostępowe wraz z kontrolerem do zarządzania nimi, uwzględniającej specyfikę danego obiektu.

Praca zdalna i zdalne łączenie się z zasobami firmowymi gości korzystających z WiFi hotelowego to obawa o bezpieczeństwo danych. Jako UPC możemy zaproponować rozwiązania, które nie dopuszczą potencjalnego zagrożenia z Internetu do sieci hotelowej. Tym samym stwarzamy bezpieczne miejsce do pracy i rozrywki dla gości hotelowych.

bulb

Wsparciem innych linii biznesowych hotelu jest również telewizja interaktywna z kanałem do treści marketingowych. Dzięki temu gość hotelowy nie tylko dowie się jakie jest menu restauracyjne, ale również, gdzie znajdzie centra fitnessu i spa czy inne atrakcje oferowane przez hotel. To prosty sposób na zachęcenie gości hotelowych do wspólnej rozrywki w hotelowym lobby – telewizja od UPC z prawami pub & lobby to idealne rozwiązanie, żeby zachęcić gości do np. obejrzenia ważnego wydarzenia sportowego. W pełni legalnie, zdejmując z właściciela hotelu obowiązek uzyskania licencji na publiczne odtwarzanie. Dzięki temu właściciel oszczędza czas, ale również ma lepsze warunki niż gdyby miał sam indywidualnie występować o takie zezwolenie. UPC zajmie się również kwestią przedłużania umów z nadawcami treści. Public viewing od UPC to również brak ograniczeń co do maksymalnej liczby gości oglądających telewizję we wspólnej przestrzeni hotelowej.

Branża hotelarska najboleśniej odczuwa ekonomiczne skutki po pandemii. Według Pulsu Biznesu 52,5 proc. przedsiębiorców z branży HoReCa obawia się spadku sprzedaży. Połowa badanych prognozuje, że ich płynność finansowa się pogorszy. Pojawiają się jednak pozytywne trendy, które powinny sprzyjać poprawie sytuacji finansowej przedsiębiorców z branży takie jak:

  • Workation – wyjazdy firmy aby grupowo pracować zdalnie
  • Czy powrót do spotkań on-site w obiektach hotelowych.

Dla gości łączących pracę z wypoczynkiem, jak również dla uczestników konferencji dobre i stabilne łącze to must have. Taką usługę posiada w swojej ofercie UPC Biznes. Dostęp światłowodowy to gwarancja stabilności i bezawaryjności połączenia dla gości hotelowych. W powiązaniu z usługą Biznes Wi-Fi Internet dostępny będzie także w każdym miejscu w hotelu.
Usługa Biznes Wi-Fi to również jedno z rozwiązań wspierających wyjście gościa z pokoju hotelowego i zachęcenie go do skorzystania z usług dostępnych na terenie obiektu. Świetnie sprawdzi się w połączeniu z wydzieloną strefą do pracy, gdzie goście hotelowi mieliby możliwość indywidualnej bądź grupowej pracy dzięki dokładnie rozplanowanej sieci Wi-Fi, którą tworzą punkty dostępowe wraz z kontrolerem do zarządzania nimi, uwzględniającej specyfikę danego obiektu.

Praca zdalna i zdalne łączenie się z zasobami firmowymi gości korzystających z WiFi hotelowego to obawa o bezpieczeństwo danych. Jako UPC możemy zaproponować rozwiązania, które nie dopuszczą potencjalnego zagrożenia z Internetu do sieci hotelowej. Tym samym stwarzamy bezpieczne miejsce do pracy i rozrywki dla gości hotelowych.

Wsparciem innych linii biznesowych hotelu jest również telewizja interaktywna z kanałem do treści marketingowych. Dzięki temu gość hotelowy nie tylko dowie się jakie jest menu restauracyjne, ale również, gdzie znajdzie centra fitnessu i spa czy inne atrakcje oferowane przez hotel. To prosty sposób na zachęcenie gości hotelowych do wspólnej rozrywki w hotelowym lobby – telewizja od UPC z prawami pub & lobby to idealne rozwiązanie, żeby zachęcić gości do np. obejrzenia ważnego wydarzenia sportowego. W pełni legalnie, zdejmując z właściciela hotelu obowiązek uzyskania licencji na publiczne odtwarzanie. Dzięki temu właściciel oszczędza czas, ale również ma lepsze warunki niż gdyby miał sam indywidualnie występować o takie zezwolenie. UPC zajmie się również kwestią przedłużania umów z nadawcami treści. Public viewing od UPC to również brak ograniczeń co do maksymalnej liczby gości oglądających telewizję we wspólnej przestrzeni hotelowej.

Rozwiązania od UPC Biznes to wsparcie w maksymalizacji zysku hotelu ze wszystkich dostępnych usług hotelowych i tworzenia całotygodniowej oferty dla gości.

Rozwiązania od UPC Biznes to wsparcie w maksymalizacji zysku hotelu ze wszystkich dostępnych usług hotelowych i tworzenia całotygodniowej oferty dla gości.

Umów kontakt z doradcą